Malasia 2011

Agost 2011.
Arribada a Malasia 16 d’agost.

Malaysia ( Kuala Lumpur)

Moneda Malaysia Ringgit ( RM ) canvi euros estava a 4,20.

Per arribar al centre de Kuala Lumpur el transport més ràpid és el tren ( KLLC ) triga uns 35 minuts fins arribar al KL central. Un cop arribes a l’estació central, seguint les indicacions agafes el Monorail i et deixa als diferents punts cèntrics de la ciutat.

Nosaltres ens allotjavem a l’hotel Ratius International, que està molt bé qualitat-preu. I sobretot està molt ben situat. A la zona de Bukit Bintang, on hi han mercats, restaurants, ambient diürn i nocturn, botiguetes, centres de massatges,….hi ha parada el monorail.
Per arribar a les torres petrones es triguen uns 15-20 minuts caminant.

Foto desde la piscina de l’hotel amb vistes a la torre menara.

Les Torres Petronas son impresionants, pots accedir-hi per 2 llocs principals i s’han d’anar a veure tots 2, es travessen per dins del centre comercial.
Desde una banda es veuen desde sota, amb una alçada de 452 metres d’altura i amb punta d’estrella. Es pot pujar fins la planta 41-42 on passes pel pont que comunica les 2 torres, però s’ha d’anar a buscar tiquet molt d’hora al matí i segons ens van comentar hi havia cua llarga i tiquets limitats…..nosaltres no i varem pujar.

Desde l’altre banda hi ha un parc infantil, estancs d’aigüa , una zona verda on la gent pot passar la tarda tot passejant, bancs, fonts d’aigua potable, circuit per anar a córrer,…. i a sota les petronas un enorme centre comercial.

Anari a la tarda a passejar està molt i molt bé, tot veient com es va fent fosc a quarts de 8 del vespre i les torres es van il.luminant, juntament amb altres edificis del voltant i és espectacular, de nit és una ciutat amb molta il.luminació.

Vistes desde la millor perspectiva!!

Les Fonts davant de les Torres Petrones desde l’altre banda

Les Torres vistes desde la banda de les fonts i el centre comercial a sota que les travessa.

La torre de comunicacions menara, amb una alçada de 421m que arriba l’antena, hi ha un restaurant a dalt de tot. Nosaltres vam anar-la a veure desde sota, però no i vàrem pujar…..i sort en vam tenir pq aquell dia hi va haber una tempesta de llams, trons, vent i pluja que va durar hora i mitja i fotia por……sort que ens vam aixoplugar amb un bar….

Com comentava el dia 16, vam aprofitar per voltar pel centre, bukit bintang, la zona de les petronas, la torre menara, una mica de piscina a l’hotel i al vespre a gaudir de les torres il.luminades i l’ambient nocturn 😉

Aquesta entrada ha esta publicada en Malasia 2011, Viatges. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Malasia 2011

1. carme ha dit:

impressionants!!!!!!!!!!!!!! les torres petrones….