Gili Trawangan 1ra part

Ja hem explicat al post anterior, que no cal que contracteu allotjament ni transport. Quan arribes a la illa, es qüestió de buscar i triar. N’hi ha de sobres.

Gili trawangan fa 3 kilometres de llarg i 2 kilometres d’ample i amb una població de 700 persones. Cap de les 3 illes hi ha transport motoritzat. Només hi han bicicletes i cidomos: carros amb cavalls.

Carrer principal amb els cidomos.

Segons el pressupost que tingueu, hi ha diferents tipus d’allotjament, els bungalows a davant del mar, complexes amb piscina, o si voleu més econòmic, només fa falta que us endinseu un carrer o dos cap a l’interior de l’illa i trobareu molts allotjaments a preus increibles. Nosaltres ens allotjavem a un bungalow petitet amb terrasseta, dos carrers a l’interior, per només 14,75€ la nit (180.000 rupies). Esmorzar inclòs.

Adjunto foto d’un bungalow “més luxos” que no era el nostre….pero veureu com eren. I la nostre terrasseta amb l’inquilino 😉

La nostre previsió era descansar 3-4 dies a l’illa, però ens va encantar de tal manera que vam estar-hi 6-7 dies.

Un cop allotjats, vam fer un cop d’ull a les possibilitats de l’illa i estavem encantats, ens va enamorar, hi havia moooolts racons per descobrir!!!!

Si volies podies estar a la platja amb gent, si volies relax anaves cap a les platges del nord i estaves pràcticament sol amb la teva parella, podies recorrer l’illa amb la bici, caminant, veure les postes de sol que eren increïbles, fer snorkel i veure peixos pallasso, tortugues gegants, infinitat de peixos i coral de colors. Sucs naturals, podies travessar l’illa d’ample i llarg i si t’endinsaves passaves de platja a muntanya, una passada!!
Menjar peix fresc per sopar fet a la barbacoa o anar a la plaça i menjar amb un warung que muntaven i desmuntaven cada vespre, conviure amb la gent local, passar les tardes banyant-te a les piscines naturals que es formaven quan baixava la marea,….

Us explicarem una mica el nostre dia a dia 😉

Despres de la pancake amb tè per esmorzar, agafavem els trastets ” les ulleres i el tub” i cap a fer snorkel!!! Això si, primer ens tocaba el nostre suc natural diari 🙂

Nosaltres com que ens agradava la tranquilitat i poder gaudir solets de l’snorkel, anavem a la zona on li deien el turtle point entre moltes altres, perquè cada dia podies cambiar de lloc.
Podies veure les tortugues al seu hàbitat natural, vam al.lucinar i gaudir de la tranquilitat pq no hi havia casi ningú 🙂

La primera tortuga que varem veure no podia treure-li els ulls de sobre i cada dia anavem a fer snorquel pensant…aviam què veure’m!!!! Moooolts peixos de colors, i vam veure nemos!!! Només de recordar-ho se’m posa la pell de gallina!!!
Us deixem algunes fotos!!! Vam comprar una càmara aquàtica i tot….jeje

Les tortugues!!!

Els peixos pallasso, peixos amb infinitat de colors, la serp marina….vaya tel.la no sabiem que era la serp més venenosa i nosaltres tirant-li la foto…

Despres de fer snorkel, anavem a dinar a dalt d’un palafito 😉 o a fer-hi la migdiada, relaxar-nos i llegir una estoneta!!!

A la tarda passejavem per la platja veient les piscines naturals que es formaven quan baixava la marea i depenent del dia ens banyavem, caminavem i sempre anavem a veure la posta de sol 😉 era el nostre moment màgic, cada dia i anavem a un lloc diferent!!!

I per acabar anavem a sopar. Teniem varies opcions, o anavem a la plaça a menjar a un dels molts warung que es reunien els vespres que fins i tot feien com una mena de crêpe de xocolata que estava boniiiiissima. O anavem al carrer principal que tenien els peixos que havien pescat i te’ls feien a la brasa.
Vam anar variant una miqueta. Adjunto fotos 😉

Posant-nos les botes!!!

Continuarem amb més aventures per Gili el proper post 🙂

Aquesta entrada s'ha publicat en Illa Gili Trawangan 2011, Viatges i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Gili Trawangan 1ra part

1. Molt bona entrada nois!
    Hem descobert el vostre blog viatger i ens ha enamorat aquesta illa. Sembla un lloc molt paradisíac, oi? Molt bona explicació dels allotjaments i les platges.
    Gràcies per compartir-ho amb tothom!!!

Manel & Cristina

• Moltiiissimes gracies a vosaltres!!! Ens a fet molta il.lusió ja que acabem de començar el blog i tenim moltes ganes de compartir les nostres aventures viatgeres 😉
      Felicitats pel vostre blog, es una passada i us seguirem de ben aprop!!!
      M’encanta la vostre frase: “Ens encanta viatjar, la fotografia, la cuina… i la bona vida! I de postres: compartir-ho amb tothom!!”
      Si aneu a Indonesia visiteu les illes Gili, us agradaran 🙂
      Ramon i Núria

2. carme ha dit:

ala!!!!! aqui és vau ficar les botes, eh!!!!!! mmmmm quina pinta més bona que fan aquests plats de peix.
    Quin fons marí, m´ha enamorat.
    m´ho apunto per un proper viatge.

• Siiiii estava boniiiissim, ens cuidaven moolt bé i a uns preus irrissoris.
      No trigueu a anar-hi pq la llàstima de la illa es que varem veure que es venien terrenys…i volien construir més…..
      Crec que a la llarga si es massifica perdrà una mica l’encant….esperem que no pq realment per nosaltres era el Paradís!!!!! 🙂 i ens agradaria tornar-hi!!!