5è dia a Bali

Dia 22/08/11

Varem quedar a les 8 del matí amb el nostre taxista que ja haviem pactat el dia anterior i ens dirigiem cap als llacs de muntanya, Bratan, Buyan i Tamblingan. A veure el famós temple del llac, el més fotografiat de Bali. Les cascades git-git i poblets pel camí.

De camí cap al llac Bratan, vam poder veure tot el procés de recollida i tria de l’arròs, curiós de veure!!!

I com que era d’hora pel matí, vam poder veure com la gent local es rentaven la roba I portaven a terme la seva higiene personal.

A mesura que ens acostavem a les zones muntanyoses, la temperatura refrescava, i els paisatges també anaven cambiant, el clima si estava de conya, perquè no feia tanta calor.

Fins al llac Bratan hi ha una hora i mitja amb cotxe més o menys… també hem de dir que vam parar pel camí a veure la collita d’arròs, ens varem trobar amb una celebració, ceremonia de festivitat que també vam parar per veure-la millor,…

Un cop vam arribar al llac Bratan, vam decidir que visitariem el temple del llac de tornada i així feiem més tram de carretera pel matí, o sigui que vam tirar muntanya amunt en direcció als llacs de Buyan i Tamblingan.

Vistes desde dalt la muntanya.

Després tot fent una carretera com la collada, d’una mitja hora ben bona…. vam anar a visitar les cascades de git-git, enmig d’un paisatge selvàtic amb un corriol, tot fent una bona caminada de mitja horeta, tres quarts.
Xules de veure. El nostre xofer pobret ens va acompanyar a veure-les perquè li feia gràcia explicar-nos els diferents arbres, llegendes,…. i com que nosaltres som de passes llargues, pobret casi corria.
vam haber de flecar el ritme pq sino l’haguessim deixat esbufegant.. això si, era trempadiiiissim, feiem riures amb ell i el què no enteniem amb anglès li deiem yes yes i feiem cara de circumstància….jejejeje
Cascades Git-Git

Vam tornar a rependre la collada cap amunt, per anar a veure l’esperat temple del llac bratan i pel camí ens varem parar per veure uns rat-penats molt grossos, que son mamífers i ja n’haviem vist un a Ubud penjat d’un arbre, es veu que menjen fruita i alguns llocs d’indonèsia se’ls mengen….. uixxxx….Vam agafar-ne un i realment eren mooolt grossos, no feien res….eren xulus!!!!

Aquí teniu fotos 😉

Boniiiiissima quin far de riure!!

I després ja vam arribar al:

Pura Ulun Danu Bratan ( el temple del llac). Entrada 15.000 rupies. 1,23€

Temple hindobudista que va ser construït el segle XVII, està dedicat a la deessa de les aigües Dewi Danu i està construït sobre unes petites illes enmig del llac Bratan.

Preciós!!!!! Ens va encantar!!! I no hi havia gaire gent.

A més com que ja era el migdia, sortia la boirina de les muntanyes, amb alguns nuvols i l’imatge del temple al llac, era com ens l’haviem inmaginat. No m’extranya que sigui una de les imatges més fotografiades de bali…..nosaltres tb ens i vam abonar…. és com una postal.

Amb les muntanyes de fons, el llac, el temple allà flotant, tot tant net i cuida’t.

Ens vam assentar a un petit esglaó que hi havia allà davant i ens vam quedar amb la mirada fixe observant aquell paisatge que ens transmetia serenitat…..aquell moment que a hores d’ara recordem….. amb una màgica sensació!!!

Un bon dinar amb un buffet amb vistes al llac i cap a Ubud que ens esperava un trajecte d’una hora, hora i mitja ben bona i després a visitar el mercat local d’Ubud que ja teniem ganes d’arribar-hi per negociar els nostres souvenirs…..jejeje

I Aprofitant vam fer una visita als temples d’allà Ubud.

Entre d’altres el lotus temple, que ja vam aprofitar per comprar les entrades pel vespre per veure l’espectacle de danses balineses allà mateix, amb un escenari d’arquitectura balinesa.

També si pot anar a sopar i diuen que està molt i molt bé i pots veure l’actuació mentres sopes, això si, no ho veus tant bé…. però nosaltres quan vam arribar-hi ja estava tot ple.
Així que ens vam assentar a les cadires de l’escenari i a disfrutar dels seus balls balinesos!!

Preu danses balineses ( 80.000 rupias) 6,56€

Aquesta entrada ha esta publicada en Bali 2011, Viatges. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.