Muntanya per la Catalunya Nord

Agost 2012

Escapada de 5 dies per les muntanyes de la Catalunya Nord.

Dilluns 13 d’agost, vam començar la nostre 1ra etapa de vacances, teniem clar que voliem pujar al Carlit (2921m) i poder gaudir de les seves vistes inmillorables dels llacs.
Com que els mesos d’estiu posen la barrera i amb cotxe propi només si pot accedir si passes abans de les 7 del matí, vam decidir marxar el dia abans i fer nit a Mont-luis per no haber de matinar tant.

El poble de Mont-louis està dins la muralla i es bonic per passejar-hi.

Despres d’haber pujat al Carlit, a l’estanc de les boulloses hi ha el punt d’informació i com que anavem amb la tenda, vam aprofitar per demanar rutes per fer.

I així va ser, un cop de baixada vam passar pel punt d’informació i ens vam dirigir cap als llacs de camporrells per acampar i passar el dia 14 a la zona dels llacs, pujar al Pic Peric i voltants, un dia mooolt gratificant.

El dia 15 ens despediem dels llacs, que ja ens va costar força… i vam marxar cap a Thues, a fer ruta per les gorgues de carançà.

I Finalment vam rematar l’últim dia, el 16 d’agost, que ens feia especial il.lusió pujar la pica del Canigó ( 2784m). I així vam donar per acabats els 4 dies de muntanya.

Després ja vam donar la benvinguda a la platja 😉
I com que cada dia es mereix un post especial, aquí van!!!

Aquesta entrada ha esta publicada en Catalunya Nord 2012, Muntanya. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.